Klassieke lasagne

Mijn dochter eet graag lasagne en dan het liefst den diene die Nona maakt en dan den dienen van den Aldi.
Den dienen van den Aldi maakte vandaag geen kans, dus het werd den dienen van Nona.
Wat doe je?
Ge mailt naar Nona en ge vraagt haar het recept :

(Groenten naar keuze, paprika,uien,courgette,gepelde tomaten(uitblik me ev.basilicuim)worteltje en look, alles stoven en eventueel een beetije mixen als het gaar is, gehakt aanbakken erbij doen kijken of hij genoeg gekruid is anders bijkruiden, origano, p+z...
Witte saus maken,  saus,lasagneblaren en dan witte saus en herhalen op einde geraspte kaas en oven in.)


Dan neemt ge een dochter die zin heeft om alles te snijden :


Dan laat je volgens het recept alles stoven :


Alles in laagskes in een ovenschotel en als de magen beginnen te knorren gaat alles de oven in:


Resultaat : hij is lekker - maar den dienen van Nona is nog lekkerder ! (volgens de dochter).
Proficiat Nona,
ge hebt gewonnen !






6 opmerkingen:

  1. Ik wil gerust eens komen proeven om een tweede opinie te geven :-D
    Wat dacht ge van eind juli? Emiliex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hm, Nona dat ziet er lekker uit zulle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil ook proeven, ik wil ook proeven, ik wil ook proeven

    BeantwoordenVerwijderen